Facturatie (NL)
💶


EN  FR

Facturatie



Hoe werkt Postbird's Betalingssysteem?

Bij Postbird werken we met een eenvoudig en transparant prepaid betalingssysteem. Dit betekent dat je vooraf een saldo op je Postbird-account moet opladen voordat je onze diensten kunt gebruiken.

Houd er rekening mee dat je Postbird-account voldoende saldo moet hebben om verzendingen te kunnen uitvoeren. Je kunt op elk moment je saldo opladen om ononderbroken gebruik te blijven maken van onze diensten.

Wanneer?

Automatisch worden facturen gegenereerd op de eerste dag van de nieuwe maand.

De factuur wordt per e-mail verzonden naar het boekhoud e-mail adres uit uw profiel.

Facturen zijn ook steeds in uw Postbird account beschikbaar.

Facturen worden alleen gemaakt voor accounts die een BTW nummer hebben.

Wat?

Facturen bevatten alle verzendingen van de laatste maand.

Facturen bevatten niet de opladingen of het saldo.  Deze kunnen steeds geraadpleegd worden in uw Postbird account.

Pro-forma facturen

Klanten die dit wensen kunnen een pro-forma factuur laten aanmaken.  Deze zal eveneens verschijnen in de lijst met facturen in uw Postbird account.