Wie betaald? (NL)
⚙️


Wie betaald?

Bij het opzetten van een integratie met Postbird is het essentieel om te begrijpen wie verantwoordelijk is voor de kosten, aangezien dit kan variëren afhankelijk van het type integratie en het gebruiksscenario. Hier zijn enkele belangrijke overwegingen:


Intern Gebruik

Als de integratie uitsluitend bedoeld is voor intern gebruik binnen jouw organisatie, dan ben je meestal verantwoordelijk voor de kosten die verband houden met het gebruik van Postbird. Dit omvat de kosten voor het verzenden van documenten via Postbird.


Extern Gebruik met Klanten

Als de integratie is ontworpen voor gebruik door externe klanten of partners, moet worden bepaald wie de kosten draagt voor de diensten die via Postbird worden geleverd. Dit kan variëren:


Facturering door Postbird

Als integrator kan je er voor kiezen om Postbird rechtstreeks kosten in rekening te laten brengen bij jouw externe klanten voor de diensten die ze via de integratie gebruiken.  Jouw klant moet dan zelf een Postbird account aanmaken en aan jouw de OAuth2 token bezorgen.  Belangrijk is uiteraard dat je deze token veilig opslaat.


Facturering door de Integrator

Als integrator kan je er voor kiezen de kosten voor Postbird-services voor jouw klanten zelf te beheren.  Jij bent dan verantwoordelijk voor het factureren van jouw klanten.  Je maakt dan zelf een Postbird account aan en genereert je eigen token.


Neem contact met ons op als je meer informatie nodig hebt of specifieke vragen hebt met betrekking tot kosten en betalingsregelingen in jouw integratiescenario.

Lees verder: API beschrijving en endpoints